Sunday, October 16, 2011

Pengiktirafan

"What it is in our body is more than what it is outside it"
-deux, ex machina, 16/10/2011.
Ugh. Penatnyaaa~~

Salaam, saudara-saudari para hakim yang adil lagi bijaksana, dan audiens yang dikasihi sekalian <$&#@#@$%#; kenapa macam pidato pulak neh. Tukar, tukar!!> Ahahaha. Yassin poyo.

OK-lah, malas mau tulis yang ndak-ndak. Pagi ni, kami mengadakan sukaneka anjuran Asy-Syakirin di court tenis. Aktiviti best belakalah! Wahahaha- but serious. Serius seronok <besides mengurangkan lemak di badan neh><ehh, saya ada lemakkah? Check japp...manada!>. DUH, masih merepek.

Aktiviti yang dijalankan ialah perah span, konda-kondi versi Asy-Syakirin, kepit kelapa, dan imbang guli. Ada jugak Frisbee, bola keranjang dan bola tampar + sepak takraw, tapi tiada dalam tentatif. Bida`ah! Ahahahaha.

Hari ini adalah hari rekreasi/riadah paling seronok oh, saya rasa. Ndatau kenapa, mungkin sebab peserta ahli muttaqin semuanya <except me, that's obvious>. Tapi ndak kira panaskah, rintik-rintikkah, semuanya seronok dan memorable. YassinYunus AnimaFidelis IudexFinalis wants another round!

Kumpulan kami, Kumpulan Empat <terdiri dari: Abang Naqib, Abang Fariq, Abang Aiman, Akmal dan saya sendiri> kalah neh. Mungkin kedudukan ikot nama kumpulan kot. Gahh, benci kalah. Disebabkan mata skor terlalu jauh bezanya, saya prejudis. But then, saya terima jaa bha. Saya sendiripun, noob gila-gila neh.

Yang paling ndapuas hati tu, masa lawan konda-kondi dengan kumpulan 3 <ehem, ehem>. Habes... tiga puluh beza markah. Gahh, teruk kot. Tapi ndapalah, saya cakap dengan seorang peserta, "Kita ada Hakim di atas". Waah, padahal saya pun menipu bhaa main <tapi bukan menipu tuu. Saya patuhi semua syarat, bhaa>

Sorry-lah tiada gambar. Time nilah paling saya ndak boleh tahan. RINDU DENGAN HAZEL!! Wahai beloved, manakah sudah engkau? Mengapa kauulang sejarah Fatimah yang pergi jauh dariku. Serius, saya rindu. :'[

Sudahlah, pergi topik sebenar

Sebenarnya, saya cuma mau ucapkan beribu terima kasih kepada manusia-manusia mulia yang memberikan saya motivasi untuk meneruskan lagi minat saya. You guys are great, I give that to you. Terutamanya senior yang sedap suaranya tuu, memang terbaiklah nasihat. Demi mendapatkan sebuah personal DSLR, I will! InshaAllah...


 Dan sedikit nasehat untuk kalangan pembaca. Semoga Allah menunjuki kita. Wallahu`alam.

No comments: