Saturday, October 15, 2011

Secangkir Ucapan Terima Kasih

Salaam semua. Nampaknya, cabaran '10 Pos Sehari' ndak dapat dilaksanakan. Ugh. Bencinya perasaan gagal tu. Ndapa, lain kali kita try <gemo arh kau, emosi!>

Gahh. Menormalkan diri selepas confession depan NadJoliey & FarahFoxy

Woi kamu dua- HaHaHaHa. Jangan bagitau orang lain pasal apa yang saya confessed tadi pagi, arh! Mulut ni perlu dicabai bha, sekali-sekala. Ndak boleh terlampau jujur begini <jujurlah sangat>.

<Sebelum tu, saya mau ucapkan terima kasih kepada Bro Nad dan Kak Rahi kerana sudi menemankan saya yang fragile dan tidak berdaya ini *mata dikelip-kelipkan dengan lajunya*. Okay, I think this does it. Mari kembali kepada posting><oh ya, lain kali kalau mau pergi KFC, inform. Sama kalau diajak sudah, jangan jual mahal>

Saya sebenarnya tadi mau mengelakkan diri dari terus diasak dengan sangkaan dan pertanyaan yang bukan-bukan dari Bro Nad. Jadinya, itu jaa modal yang saya ada untuk mempertahankan diri dari berterusan dipasang-pasangkan dengan orang sembarangan. Frank; I hate it! DX

Mungkin sukar untuk ramai percaya kalau saya cakap "I'm taken" atau "I already have someone", jadi saya ndakkan buat statement macam tu. Kalaupun buat, kepada orang-orang yang saya betul-betul have faith on. And Farah, Nadiah; you guys are deserving my secret. Do not betray *sharp gaze*


5 comments:

NadJoliey said...

Sempat baa, ada beberapa jam lagii.. 1 jam sempat buat 2 pos.. Lagi2 kalau ko pos "poster" ko tu jaa.. seriously. Jangan give up awal sangat..

P/S: Haha. Sorry baa, don't take it seriously, sy men2 ja tuh.. Sorry laa terlebih gurau..

Jangan risau, ur secret r safe with us. Tapi risau oo, FB macam memanggil2 dengan offer lebih baik neh, HAHAHA.

Pencabar Samudra said...

Ndasempat. Tarikh tutup 11:59AM, 15/10/2011. Gahh.

P/S: Bhaa. Jangan diulang. Nanti Faimah baca/tau, kecewa dia.

I have your words, Nad.

NadJoliey said...

Susah untuk nda diulang, masalahnya, sy memang sejak dulu mcm neh. Haha. Even before masuk matrik.. before SPM... before PMR.. .....

farahida ibrahim said...

hahaha..dun worry..i'll keep that secret..kau x percaya ak ke haa!!haha..jadi bila la kau mau rasa ayam tomyam?

Pencabar Samudra said...

NadJoliey: Bha, bha... we're on different roads, then.

Heheh. Guraw-guraw yaww!

farahida ibrahim: OK. Kalau kau tipu, habeslah... saya kasi roboh restoran KFC dekat padang bola sepak tu.