Monday, October 17, 2011

Terima Kasih, Kawan

Salaam semua. Sebenarnya, banyak gilak kerja, sekadar mau me-release-kan tekanan, saya buka blog ini- and blabber. Hahah. It's going to be shorter than I usually write, sebab laporan KKBI perlu disiapkan dengan kadar segera. Gahh. Bila kerja bertimbun, rasa rindu dengan printer hilang. Benci buat kerja~

LOL. Entri neh. . .

Saya mau ucapkan terima kasih kepada saudara Aizat. Aizat Akram, I mean <banyak betul Aizat di maktab ni sekarang, itu yang bagi teliti tu>. He'd done something wonderful tonight, seriously. Kau- macamana saya putarbalik dunia neh pun- is still the best buddy around. Terima kasih, ging.

Mungkin semua tertanya-tanya apa yang sudah dia buat. Kehh <istilah baru yang menunjukkan rasa jengkel siiiiikit dengan sesuatu persoalan>, penyibuk gila bhaa kamu neh. Apapun, saya ndakkan ceritakan perihal tu di sini, sebab happiest moments are better to be kept alone.

OK-lah, bye... and to Aizat, if you- by anyway- read this, saya kata: I'll repay your deed; somehow. Thanks for it, my friend. Serius susah cari kawan macam kau neh.

Semasa di Konvensyen Guru Muda (KOGUM) anjuran GPMS pada . Syiokk, sebab line sana laju gila-gila.




No comments: