Thursday, September 29, 2011

Potret Di Midvalley

Salaam. 

Punyalah main bahagia ini hari, sebab kami habis kelas jam 10:00PM. Puan Mahani tiada, pensyarah semuanya ber-meeting-an lagi nanti petang. HEAVENNNNNNN~HaHaHaHa. Ni jaa yang saya mampu ungkap (harap-harap esok pun camni).

Sekejap lagi mau sambung buat rencana. Saya curi sedikit masa untuk mengepos sedikit lagi gambar yang diambil masa kami jalan tengok movie dengan Azwan itu hari. Diambil menggunakan kamera DSLR Ewi (Wii, thanks), kebanyakannya bertemakan potret. 

Kepada Azwan:

You are right. Saya terlalu cepat menghakimi kau, walaupun baru pertama kali jumpa face-to-face. Saya ndaboleh elak bha, tendency untuk melakukan first impression sama kau. It's the law of attraction, dude. Anyhow, kita adakan lebih kerap, perjumpaan sebegini. Boleh?

Amaran: 

Jangan ambil gambar sesuka hati. Ini hak peribadi orang ni, gambar ni. Minta kebenaran kepada si pemilik badan yang ada gambarnya di dalam gambar yang hendak diambil. Allah nampak, tau.

Sesak. Sangat sesak.
Personally, I like this picture the most.
I took this picture in Rasamas restaurant. Try to guess, what it is.
Cute-nya. Ini kipas saya jumpa masa hari terakhir kemerdekaan di Putrajaya. Masa tu, sudah mau naik bas, bila saya nampak ia tersadai di jalan raya. Saya kutip, tapi penutup baterinya pula jatuh. Suruh si Aizat jugaa ambil.
Melakukan perbincangan kritis terhadap juadah yang hendak dipilih.

No comments: