Monday, September 26, 2011

Bercakap Dengan Diri-Sendiri: In Literal Sense

LOLOLOLOLOL.

Ehm. Salaam, saudara-saudari pembaca budiman,

(sambung) LOLOLOLOLOLOLOLOL and LOL. Trafik blog ni makin berkurang neh, setiap hari. Entah kenapa begitu jadinya; apa salah saya? Anyway, saya LOLled tadik bukan sebab mengetawakan diri yang semakin tidak gojes- in return, ndak popular. Tidak.

Yang saya ketawakan adalah bila terfikir:- oh, selama ni saya cakap dengan diri-sendiri bhaa pulak. :D Di tambah lagi si FarahFoxy, NadJoliey, SyafiYna dan SifuBugis yang jarang gilaks update. Mau blogwalking pun susah. Hadeih. Tolonglah bhaa, update. Saya rindu dengan jenaka kamu semua. 

Oh ya, sebenarnya, mau bagitau yang saya baru nampak (atau perasan??) something eerie di tandas tadi. Masa tengah sibuk membasuh tuala tangan di sinki, tiba-tiba anak mata menangkap suatu jasad seolah-olah wanita kurus ingin keluar dari jamban. Ilusi? Entahlah. Tapi masa cepat-cepat toleh untuk, well... check it out, it instantly vanished. OMG.

Sudahlah, malas mau cakap sendiri panjang-panjang. Layan Webcam untuk camwhore lagi syiokk. Rindu gila-gila dengan Hazel bila sesi camwhore ni...biasanya, dialah yang dengan derita gembiranya mengambil gambar saya. Salaam.


^P/S: Fuhh~


5 comments:

NadJoliey said...

Ko x bercakap sendiri baa.. Tapi kan, ko mau tau? Sy x dapat pun update ko d dashboard sy neh, sekali buka kelmarin nampak entri baru pla. Tapi xda keluar ooh..

Mawaddah Aufa said...

Oooo... mesti si jasmin ni... nakal betul die tu.. suke sgat merayau2 kat situ

Pencabar Samudra said...

NadJoliey: Mana-manalah (gila merajuk)

Farah: Ha`ah. Kawan kaulah tu, kan Panggil dia balik.

Mawaddah Aufa said...

lalalalalala~ x nak panggil :3

Pencabar Samudra said...

Cehh. Ndapa, ndapa... nanti suruh dia haunt awak pulak. (serius ngeri)