Saturday, August 20, 2011

Expression: Me

Salaam

Oh gosh... I have written two posts today, and now this is the third. HAHAHA, ain't I the most addicted man to blog? ... well, it can't be helped.

Anyway, today; I want to express. Like everybody with blog, they express thing, whether it's bad or good, routine-based or controversial (just to raise traffic). Me? I express myself in here because this is my territory and I have built it with all my heart. I don't buy people's words such as "Geez, he's talking to himself", or "You'd better get some sleep, dude", or worse yet "FFFFUUUUUUUUUUUUU". I didn't.

So yeah. Brace yourself for another hypocritical and critical post. Before that (winding a small knob): switch language.

Saya budak nakal dan jahat. Sangat jahat.

Bukankah telah saya bagitahu dulu, betapa dalamnya lahar yang mengempang dalam hati saya. Serius:- setakat ini, belum pernah ada seorangpun manusia yang betul-betul bahagia bila berkawan dengan saya (terdapat beberapa exception). Semester ini, saya sudah lukakan enam orang yang satu kursus dengan saya. Bukan mahu berbangga, tetapi ini adalah statistik sebenar. Now, hate me! HAHAHA~

Dan saya masih ingat sewaktu berada dalam 1PPISMP dulu, saya bisik dengan beberapa kawan saya, kejahatan yang saya tunjukkan ketika memecah-belahkan 4S dulu adalah cuma 15%. Ada antara mereka buat muka lepas tu cakap, "Yelah tu" dan ada yang tersenyum. Heh, tidak pandang serius.

Apakah?
Kawan-kawan, in case you didn't know, amaran adalah bertujuan untuk mengindikasikan kemusnahan sesuatu, bukan untuk menghalang sesuatu. Menyelamatkan diri itu, lain cerita. Jadi, bila saya bagi amaran jaaauuuuuuuh sebelum 'The Big Fight' dalam 4S, I meant it. Dan amaran dianggap bergurau, maka terimalah.

Ndak pernahkah kamu terfikir kalau-kalau perbuatan saya selama ini sekadar untuk mendapat perhatian jaa. Tidak pernahkah terlintas sedikitpun di minda kamu bahawa saya mungkin seorang penjahat dan perlu dijauhi? And yes, some may ask, what is the purpose of being a bad guy? Selamba saya jawap, "Ndatau.." :)

Percayalah, akan ada ramai lagi yang akan terkorban selepas ini. Saya serius. Dan kalau kamu sayangkan diri, better watch out. HAHAHAHAHAHA. Selepas raya, akan ada lagi mangsa yang terjerut antara jemari zalim saya. Jika kamu ragu, wait and see; watch and learn.

I love these fingers. They do things...


^P/S: Boleh jadi pelakon 'The Ring' bha..
.

2 comments:

NadJoliey said...

Apa barang...?

Kalau ko mau cakap ko jahat, relax.. U haven't heard mine. SERIOUSLY.

Pencabar Samudra said...

Do tell me..

Anyway, I really am good in hiding the knife. Don't you see, someone's bleeding.