Tuesday, August 16, 2011

Seorang Budak

Salaam. Sebenarnya, sudah janji dengan diri bha, mau tulis at least satu pos setiap hari. Saya mau simpan blog ini seumur hidup saya. Jadik kalau sudah tua dan cucu tanya, "Macamana hidup opah dulu?", saya terus buka blog ini dan tunjukkan dengan dia. Suruh dia baca. Hehehehehe~kalau ada keluargalah (inshaAllah).

Haitt!! Balik kepada topik.

Time tarawih, kamu sedarkah ada satu orang budak kecik, pendek-pendek berlari ke sana-ke mari? (soalan test kesahihan kamu pergi tarawih ke, tak ni). Saya suka, suka, suka, suka dan suka sangat tengok gaya dia yang comel. Mukanya montel dan mau cubit jaa rasa. Oh, setiap kali saya dekat, dia mesti lari betapuk di belakang abang dia. Then, bila saya panggil, dia mengerut muka, buat-buat ndapaham. Eeeeeeeeee~

Gayanya macam Shin Chan jaa (sindrom Sin Chanism). Hey seriously! Semalam masa saya duduk berehat di maktabah lepas tarawih, dia lempar songkok dekat saya. Saya buat muka "Ohh!"dan menjegil. Dia bulih-bulih ketawa dengan saya (kesian abang dia.. penat menjaga)

Dorang kata, itu anak Tuan Mu`az. =3






^P/S: I begin to miss my youngest bro...

No comments: