Friday, August 19, 2011

Pesanan Saya

Salaam. Boring bha, kelas... belum ada lecturer. So I seize the chance to write something in this blog  HeheheHeheheHehehe.

HeheheHehehHehe (uish, sindrom apakah ini?)

Anyway, saya dengar beberapa klasmet saya sedang dilamun cinta. HAHAHAHAHA, if that is so, I pray the best to you guys. Cuma pandai-pandailah jaga batas pergaulan, yek? Saya ndamau belajar sekelas dengan ahli maksiat. Jaga kamu; terus jadi musuh saya tu dan worse yet,

Musuh dalam selimut. HAHAHAHAHAHA (ketawa jahat)



=,=" I'm damn serious.


Uhm, anyway, ada request dari dua orang kawan. Dorang mintak supaya gambar dorang diletak di blog ni. Memandangkan keduanya sama taraf hensemnya dengan sipemilik blog ;), maka saya letak jugaklah...

Imam Muda Ainul Ikhwani
Imam Muda Ardie



^P/S: kalau couple tu, lapik-lapiklah ye. Jangan show off sangat :)

11 comments:

zudien said...

Terasa~

Pencabar Samudra said...

HAHA.. umum bha. Kalau terasa, apa boleh buat.. sekadar nasihat. Kitakan kawan :)

zudien said...

Kalau ada nampak terlanjur ka, usah tulis di blog...tegur ja depan2...lebih berkesan

Pencabar Samudra said...

OK.. belum terlanjur, kan? Tapi saya prefer cakap benda secara umu: maksudnya, bukan ditujukan untuk seseorang jaa. Serius, ia berkesan :)

FarahFoxy said...

dien:terasa??~~~

comel gambar dua tu..nampak baik..ha2..kau ambil gmbr tu kt mane?

zudien said...

Satu lagi ko silap, sepatutnya ko membenci maksiat yang dilakukan itu, dan bukannya membenci orang tu....

Pencabar Samudra said...

Farah: Di maktabah surau..

Dien: Biasalah, manusia. Tapi saya akan cuba untuk tidak benci pelaku maksiat.

NadJoliey said...

Dilamun chenta~~? AWW~~

Yassin, kalau ko suda jumpa yg ko berkenan kestau sy!!! ><

Pencabar Samudra said...

=,="

Apalaa.. orang cakap lain, dia komen lain.

NadJoliey said...

Apa pla.. Ya baa, kan ko cakap ada klasmet dlamun chenta.. Kalau sampai turn ko pla, jan lupa bgtau!

Pencabar Samudra said...

Bha, bha.. mana-manalah~

Hey waitttt~

Me?? Love!?!?

Heh. Wait till the next life.