Monday, August 8, 2011

WootWoot~

Salaam... selamat malam, suma. (aah, ayat televisyen!)*tukar, tukar..*

Woi kamurang, apakabar! (more like it). Bestkah hidup kamurang arini? Hidup saya hari ini, memang best Alhamdulillah..


*wind gusts passing. Deafening silence*

HAHAHA. Ndak kisahlah, mau tulis jugak. Nak tulis, nak tulis!!

HAHAHAHAHAHA. Erk =,=" (apa sudah jadi dengan saya) Ok, ambil nafas dalam-dalam... hembus.




Saya...






...sayang kamu semua. Sangat ketat-ketat sebab menghargai saya sepanjang tiga sem di maktab ni. Saya tau, banyak duka dari suka yang saya beri kepada kamu; dan kamu lebih banyak beri suka kepada saya (which is, unfair). Percayalah- saya sudah dan suka buat yang terbaik. Untuk jadi sahabat terbaik.

Kepada keluarga di kampung seberang.. saya rindu kamu semua. Semoga Allah SWT memberi lindungan dan syafa`at untuk kita sekeluarga. Tidakpun bahagia di dunia, akhiratpun jadilah. Terima kasih atas sokongan yang tidak berbelah-bahagi, tolak mahupun punca kuasa dua. Tanpa sokongan anda, apalah jaklah barang saya berdaya untuk buat. Terutamanya parents yang sporting sangat sampai jodohpun disuruh pilih sendiri. Memang saya rasa bertuah sangat hidup bebas dalam dunia ni.. chill ajerr~

Kepada diri-sendiri...jaga si Yassin ni elok-elok. Dalam dia bergurau-macam manusia laen-diapun ada titik lemah. Bila dia angkat tangan tunjuk hentikan atau jangan:- maka hentikan/jangan buat. Na`as kamu bila mukanya jadik serius. Terus jadi Naga tu (sebenarnya, saya jenis penakuuuut gilak). HAHAHAHAHA no! Patuhi apa yang dia tidak suka. Kalau rasa ini berat, tinggalkan halaman blog ini!

Kepada jodoh saya, wait for me~I'm sure you are looking for someone to be called as companion or GF/BF. It's me.. So wait, okeyh? HAHAHGAHGAHJA (midnight typos overrule). Not sure when will I appear before you, jumping off from a white horse and kneeing with eyes shining; but believe me, time will tell. AHA :)


And last but not least, the most important; my Creator whom have watched o'er me dari mula saya buka mata sampaaaailah sekarang. Kalau Dia jedakan sedikit jak rahmatNya pun; pasti saya sudah tiada. So yeah. Thanks you Allah @ alhamdulillah..

2 comments:

Mohd Ikhwan WaoNe said...

been smiling since I've seen you now can finally upload and post a picture! (or pictures hehehe)

I love this "Tidakpun bahagia di dunia, akhiratpun jadilah."

very inspiring and life turns 180 degree when we've been thinking bout this.

:D

Pencabar Samudra said...

Been smiling when you "mencemar duli" stepping on this humble blog. HAHAHA. Thanks, Wawan.

Yeah.. was thinking hard to meet Allah. I missed Him; we all missed Him. Hope that we can--at least--see His nuur; just like what Prophet Moses A.S had experienced.

Amiin..