Thursday, August 11, 2011

Peduli Apa Orang Kata

Salaam.

#manlytears. Ini saja yang mampu saya buat setiap kali bukak blog ni. Lepas itu, ketawa dalam hati dengan bekas perangai sendiri.

"Yassin, you seemed to talk to yourself, a.k.a SS! HAHAHAHAHA~"

DUH! Saya semakin ketawa bila tengok trafik bergerak seciput line maktab ini. Oops, bukan sengaja mengutuk maktab. Hey, saya bukan kutuk maktablah, saya kutuk line maktab. Beza tu. balik ke alam realiti.

Swuush. Swuush. Swuush. Swuush. Swuush. Swuush. Swuush. Swuush. Swuush.

Bunyi kipas dan bunyi lappy roommate yang sedang bermain game komputer. Saya dengar jugak lagu Ingrid Michaelson yang ada sedikit part obscene (maaf). Realiti tidaklah semeriah pesta yang sedang bertemasha di dalam fikiran saya sekarang. Keliru masih, untuk guna pemboleh ubah yang mana satu. Patutnya, pelan dullu bha.. aduss..

Sekarang, ada possibilities projek ini bergerak di luar kawalan. harapnya tidaklah, sebab boleh gaduh bha. Perlu teliti dalam setiap aspek. Seperti yang saya bagitau semalam, sudah berjalan, dan sudah berjaya fasa satu (ianyamerupakan suatu kebetulan gilak).

What're you mumbling about, you ask me?

HAHAHA~sori kalau confuse sebab sukar cari jalan lain untuk eksplen perkara ni. Kamu tunggulah jak, perkembangannya. Heh, padduliklah trafik blog ndak jalan atau tiada komen, atau seperti ngomong sendiri-sendiri. Yang penting perasaan terluah dan beban tidak bertambah.

Begitupun, harap subjek terbacalah entri ni. I think he/she will instantly realize that she/he is a lab rat once reading this. Siapa? Hehehe..

And yes, I'm talking to myself. Not even moon wanna talk with me.

2 comments:

NadJoliey said...

I'm "listening". Talk la. Adakah.. urm, another "experiment" atau eksperimen neh,,

Pencabar Samudra said...

"Thanks"


..ndataulah Nad. Keliru. Mungkin ini ujian puasa, kot. :)

oh, and thanks for listening