Sunday, August 7, 2011

Sven Masih Sedih Mahu Meninggalkan Blog Lama~

Sudah-sudahlah tu, Sven... bukankah "rumah" yang ini lagi best?

Salaam... kepada FarahFoxy, NadzJoliey dan Gurujiwang: kamu sudah mulai boleh memadam bookmark 'akusvenpencarikebenaran' itu, tukar dengan 'akusvenpencarikebenaran2'.  Bukan apa, kalau ada aktiviti, susah gila mau poskan gambar. Mulai hari ini, akan berjanji mengurangkan aktiviti mengepos gambar. Pos yang paling penting jaa~

Harap perubahan ini tidak mengganggu gugat perhubungan multilateral blog kita. Saya ada sebab dan saya rasa ianya munasabah (cakap pasal Sabah, rindu pulak). Tengoklah, apa yang kita mungkin boleh buat dengan blog yang ini.

Dan yaa.. mungkin pengasingan pos akan dijalankan. Saya mau revive-kan semula blog 'Pertaruhan Akal' tu.. sayang kowt~jadiknya, ini adalah blog 4S dan segala kisah hidup saya. Untuk tazkirah, pergi ke blog yang saya baru jak sebutkan. Terima kasih.

Dan tidak lupa juga; selamat berpuasa!

No comments: