Friday, August 12, 2011

Tesco, Jalan Midah, Susu Soya dan Segalanya

Salaam.... tadi petang saya dengan Ewi bergandingan pigi Tesco. Ada beberapa manly stuff perlu dibeli dan di samping itu, mau tengok harga kurma. Mak aihh... RM9.00 sekotaklah, kawan. Adiihh.. terpaksa batalkan niat untuk angkat satu.

Shopping punya shopping, kami terus turun ke sebuah kedai haiwan peliharaan ('Miracle Pet' namanya kedai tu) untuk suka-suka. Sangat tertarik dengan segalanya yang bernyawa di situ, terutamanya si kelabu yang asyik menyandarkan kepalanya pada dinding kaca (kalaulah tiada dinding kaca tu, tentulah sudah lama saya bawa lari LOL). Punyalah men pemalas tu binatang...

Lepas puas meronda sekitar kedai tu, saya dan Ewi terus melompat kerusi urut badan dan masukkan RM1.00 ke dalam slot. Kerusi mula mengurut, dan saya pun karam dalam keenakan urutannya. Lucu part si Ewi ndak tau macamana mau kasi masuk duit, dia panggil ni satu kakak yang sedang duduk dekat tempat tadi. Khusyuk dengan earphone dia:

"Kak, macamana mau guna ni (sambil tunjuk kerusi urut)". Kakak tu dengan muka berkerut, "Bukan saya punyalaa.." Stres bha kesian.
Ehh, apa yang saya mengarutnya? jumlah terus kepada picturesque!

HAHAHAHA jumpa Bro Nadiah ditemani Kak Alif tengah cari bahan untuk KKP mereka. Sempat pulak menyuruh pilih kombinasi warna mana yang paling best. Saya pilih biru dan perak berkilau. Dia rage dan kata, "Kamu teda citarasa, owh.."

Solat di surau Tesco dan terus bergerak ke Taman Midah untuk menggunting rambut. Lepas keluar tu, baru saya ingat.. kenapalah si Hazel ndak bangkit awal dari tidur. Naah, sikit sudah gambar saya (padahal di-sendiri yang malas mau pergi ke sana. Tinguk ajalah...
Awan petang di depan Jabatan Sains (ehh, kenapa sampai Jabatan Sains pulakk?)
Abang Razvi kita.. thanks ar, Wi.
Mahu try nanti...
Sesi menggunting rambut... (OH NO)
Rambutku... selama berbulan saya memeliharanya... tapi ndakpala, yang penting, hensem (??)
:D
Senja di Taman Midah

Haish!!!!!!! Dia teruss....

*speechless*

Si seksi.. :P

(Subhanallah...)

(Fainted)

(fainted again)

(...and again; fainted)


No comments: