Tuesday, August 9, 2011

Sorry Miss...

Salaam. Rasa bersalah sangat masa kelas Fizik syarahan Miss Tan tadik. Baru teringat mau bagitau kelas; siapkan tutorial Fizik berkenaan Hukum Faraday..

"I've asked quite a number of people to tell you to do the Faraday's law paper"

Saya angkat tangan. Angguk, dan kata ya.

"I've told them, Miss.."

"You did?"

Mengangguk. Farah pandang macam mau makan jak saya,

"Ehh, bila kau bagitau Yassin?"

Sudah. Banyak mata merenung saya. Rasa bersalah bertambah-tambah lagi masa kawan-kawan buat muka separuh marah, separuh blank. Ehm, dorang ndak dengarkah saya inform itu hari?

"I've told them last week.. but not all of them"

"Ooo, you did not tell all of them.."

Mengangguk. Adess.. rasa bersalah sangat-sangat.. kenapalah kepala ni pelupa betul. Tapikan, bukannya saya langsung ndak khabarkan. Ada dua, tiga orang yang saya beritau (sekali dengan sajak yang disuruh check tu). Haa, dengan check tu sekalilah saya bagitau.

Mungkin ndak kuat suara, atau dorang buat-buat ndak dengar. Atau memang salah saya ndak tulis di Facebook. Sorry guys!

^P/S: Ada orang terasakah pasal bab jengkel saya dengan manusia romantik ndak bertempat tu? Sorry ekk.. mengekspresikan diri bha saya, masa tu.

6 comments:

NadJoliey said...

Sekali tym cek sajak..? Adakah sy berada berhampiran..? Sebab sy ingat2 ko d blakang sy.. Tapi sy x dengar oo.. bukan buat2 x dgr.. Sorry..

Pencabar Samudra said...

Serious bha, saya ndakda bagitau.. saya adalah bagitau.

OH jahatnya.

NadJoliey said...

Seriously..? Gosh, kalau sy sedang multi-task, tahap fokus berkurangan.. Memory lemah.. Sorry :') Tym tuh sy sedang fkir KKP Physics lagi tuh, tapi serious, sy nda dengar.. Sorry...

Pencabar Samudra said...

Tapi memang salah sayapun. ndak serius lepas tu lupa. Haishh..

P/S: Sudah minta maaf dengan Miss Tan. Dia jawab, "Next time, do better" dan terus ketawa.

NadJoliey said...

Sorry juga bh.. adei, next tym kalau ko teringat, terus ja jerit d kelas.

P/S: Teringat sy jerit dulu lepas tiba2 teringat pesanan Dr. Tan pasal perubahan dalam soalan 2. Farah la spontan "GARANGNYER~"

Pencabar Samudra said...

Saya pelupa. Just nice, kan?