Sunday, August 7, 2011

Saja Bertukar Selera~

Salaam... maaflah ya. Dalam satu hari jaa, sudah enam pos ditulis. Jari jemari ini rajin gila-gila mau menulis. Kalau disuruh taip assignment, liat macam haram. Macamlah.

Kalau kamu tengok blog nikan, ada apa? (Tiada jawapan... Sven masih ^mejjok). Huhuu~ada gambar cawan atas piring kecil, kan?Saya bagitau itu apa maksudnya..




...sebenarnya...




I'm a caffeine addict. It's shameful, but I admit it that I; whole-heartedly accept the excuse that I am an anti-decaf. Saya suka rasa kelat dalam jiwa yang suma pada lewat malam. Ditemani lampu study, membongkok menghadap skrin lappy saya menaip Sekejap sekejap.. hirup lagi.

Paling LOL tu, kalau habis; tangan otomatik terus bancuh 3 in 1 campur gula. Tuang air panas dan minum lagi.. haha, its a bad attitude as a student, I know. Tapi siapalah yang mampu menolak kewangian bijih kopi yang dibakar sempurna tu. Hidung ni..

Tapikan, semenjak-dua menjak tiga menjak ni.. selera itu bertukar. Minat pada 3 in 1 berkurang, ditukar dengan Yakult. Lucu.

Hmm.. tolonglah bertukar balik, wahai selera. Rindukan perasaan dibelai wasap white coffee that mangasyikkan..

^ mejjok = perkataan Bugis yang bermaksud, 'merajuk
^^ (P/S: Oh ya.. para bloggers yang baca pos alah ni.. ce terai pergi sini: blog templates: Final Sense. Mahsyuk templat dia.. saya sudah try banyak. Kamu pula.)

No comments: