Friday, November 4, 2011

Seperti Yang Sudah Dijanjikan

A S S A L A M U A L A I K U M W A R A H M A T U L L A H

Berikut merupakan beberapa keping gambar yang berjaya saya peroleh <dalam komerib saya, ada 200 gambar yang setiap satunya bersaiz 3-4MB. Bayangkanlah, sampai lembap komerib neh><saya akan cuba muatnaik sebanyak yang saya mampu>. Malas mau membebel panjang malam neh, jadi tengok jaalah. Namun serius, ia mengingatkan saya dengan Hazel J20i. Rindu betul dengan HP yang itu.

Ardie, cool as always.
Mandarin guys and gals.
Saya suka ini.
Dia dengan senyumannya. Selalu.
Tarian mantap dari TaSeK. Tapi ...
VIP datang menjenguk.
Susah-payah fokus neh ... baru dapat.
Keramaian yang sesak sangat. Mau ambil makananpun, beratur bagai pergi mengundi.
Pasangan hos yang mantap.
Sibuk...tahun 2010 dulu, Ariff merupakan ketua aras.
Agagaga ... entah stail apalah posing budak neh.
Senior dan junior.
Mendapatkan kupon makan,
Maher Zain in the house.
Adess ... ngam-ngam pula Rusdi membelakangi lensa.
Ranggi dan bergaya. Inilah kasut yang saya suka dan kalau mau hadiahkan saya sesuatu, hadiahkanlah ini.
"Amer!!".
Imam.

Kawan...pendefinisiannya memerlukan pemerhatian.
Random shot.

3 comments:

Anonymous said...

yay!!!!nice pic~~nose bleeding~~

Mawaddah Aufa said...

I was so happy that night when a lot of my work had been featured in slot "dari sebuah lensa" ^^V Sadly, I left early as I'm really... really... tired helping Pn.Normala since morning :P nice pictures by the way

Pencabar Samudra said...

Anonymous: I know who you are. Please stop behaving like that.

Farah Musa: No wonder they looked mysteriously familiar. Keep it up, sister!

Who knows what waits you in the future...