Sunday, October 30, 2011

Haiyou... Ada Lagi Gambar Belum Dipos

Salaam dan selamat pagi. Wes kabare/aga kareba? <Just sharing some of my linguistic knowledge. The latter and former share the same meaning: Apa khabar?>

Sebelum apa-apa, saya mengucapkan jutaan tahniah kepada pasukan bola sepak Negeri Sembilan yang berjaya meraih kemenangan bagi Piala Malaysia menentang Terengganu. Agagaga -- buat yang naib johan, jangan bersedih. Bagus tu kamu sampai final.  Pasukan saya <Sabah>, separuh akhirpun ndak sampai. Heck <but we're cool>

Ini... semalam, saudari Rahi menulis di Facebook bha, pasal entri bergambar. Saya tau maksud dia apa, tapi saya ndaklah balas. Dia mau tengok putera dia dan saya berhenti komen. Keliru. Nanti tersalah komen kah, apakah ... biasalah saya neh, mulut puaka telaga biru <ehh, bukan tasik birukah?>. Ahh, hntam jaklah!

Apapun, komennya tu mengingatkan saya pada baki gambar di Pavilion yang belum saya poskan. Gahh, kenapalah. OK-lah, tengok jaalah, sayapun malas menulis neh.

I did some editing, so you can't expect to have an original look of these <hey, did you just being sarcastic to yourself?>
Comel, kan .... .... Domo tu. Besar, cute and most importantly: HUG-ABLE!
Thanks to Ewi for this delicious shoots. I took some and edited it. Quite nice, don't you think?
I know what's on your mind and I want you to guess ...
Mine?? No way. I still crave for the MoonRaider.
Kalau colour enhance lagi sikit neh, mesti lagi mantap <kah... retro mode?><Saya prefer vintage. Will do it, for tutorial>
Atai ... what was he seeing?? o.O'
Nice. Cuma view mereng sedikit <kamu taukah maksud miring tuu??>
Di mana-mana, perlu ada makanan. It's like, the largest industry in any building.
Berangan adalah suatu perkara yang baik, tahu?
My friends.
I simply heart this one <single lens akan terlihat lagi cantik, kan?> Cerewet!
Sephora after rain <saya ingat saya sudah pos bhaa, benda neh>. Hantamlah!

^P/S: Masuk elaun neh, sayamau jalan lagi ke sini: tengok wayang 'Don't Be Afraid of the Dark'. Mau join? Tinggalkan komen di bawah <skil kasi banyak komen bhaa>

5 comments:

Mawaddah Aufa said...

Sephora... my mom and my sis love to shop for their beauty supplies there.(They came to KL every 3 to 4 months. Dont know why. Maybe they just love it here.)What an enormous domo! Love the editing. Could improve on the dslr setting just a little bit more. Maybe reduce the ISO just a little bit or adjust the aperture setting perhaps. No heart feeling ya >.<

FarahFoxy said...

nice n3~~~ngeh2..nda la..mana da ak suru upload utk tengok putera ak tu..haha,..ak mmg suka tgk n3 brgambar~

Pencabar Samudra said...

Waah, dua Farah dalam rumah LOL

Fara Musa: Don't ask me. Hehehe... it's women's nature, I think.

Hey, no hard feeling. I take every words of yours as my guidance. Yalaah, barukan dalam bidang neh. Anyway, I have a question:

Apa fungsi ISO & aperture?

And thanks for the compliment :D


FarahFoxy: Eicececececece ... malu-malu tenuk pulak dia. XD

FarahFoxy said...

kenapa la dalam banyak2 persamaan..kau pilih malu2 tenuk..kalau singa comel lg..=.="

Pencabar Samudra said...

FarahFoxy:

OK apa. Ikut logik. Kan tenuk pemalu