Wednesday, October 5, 2011

Randomization

Salaam. Baru habis tengok 'Johny English: Reborn'. Teringin betul mau tunggang snowmobile, bila tengok dia menaikinya. Sungguh best, nampaknya di situ.
Wahh- indahnya pemandangan ni. 
Saya berjanji dengan diri-sendiri!

Akan usahakan apa jaa cara untuk naik snowmobile. Ehh, yang halal punya jalanlaa. Mau rasa macamana snowflakes jatuh ke muka dan mencair. Mau tengok rusa atau moose bertempiaran saat mendengar deruman enjin snowmobile saya. And I need to see snow and play with it badly. Semoga Allah mengabulkan doa saya ni, amiin...

Seperti yang saya pernah story dengan kalian semua, saya pernah anticipating untuk beajar di Australia, tidakpun di Stockholm, UK (bhee, detail lagi arh). Semua tu sebab saya mau rasa bagaimana berbaring di atas salji. Mau tengok kanggaru and give/have a hug to/from the koalas. Those marsupials are awesome!

(mungkin sebab nda jujur untuk belajar kot, yang menyebabkan saya tidak layak ke sana)(nanti epas kasi naik haji ayah dan ibu baru boleh naik haji sendiri and make my own journey)(I really want to be somebody with a backpack, a long shirt, with humongous camera constantly hung over me. Amiin juga).

Sudah dipotong rambut saya.
Susun. Jangan tidak susun; susun.
Secebis budaya.

No comments: