Tuesday, October 25, 2011

Kamu Punya Bakat yang Saya Cemburu

Salaam ... lancar pulak tangan menulis hari neh. Layan jaalah, OK? Entri kali ni, pendek jaa <kunun>. Betul bha, ndak tipu ... pasal gambar. Nominasi 8 gambar paling paling cun untuk tahun 2011. Buat yang layak dan mendapat tempat, teruskan hingga ke peringkat yang lebih tinggi. And for those who are not qualified, don't worry; this is just a small recognition from a typical boy. Sepanjang menilai, saya mungkin ada buat ralat or something yang menjejaskan markah penilaian.

Intro

Hmm. Dalam Facebook, saya ada ramai kawan yang memiliki bakat fotografi. Kagum, bangga dan dalam masa yang sama; jealous dengan kelebihan itu. I've tried so hard to be- at least- as equal as them, but then; it's almost a Mat Jenin's dream. Mustahil kowt!

Saya senang terhibur dengan foto yang cantik, ndak kiralah; misterius,sufistik, mistik, ekspresif atau implisit; saya suka dengan foto. Di sini, saya senaraikan beberapa link kepada gambar-gambar yang paling menarik perhatian saya. Sila klik pada nama yang saya senaraikan sebagai pemenang hati saya. Pergi periksa ia di luar <translate to English, please>.
1. El Ferdowsi 
2. Haniff Ramli 
3. Razvi Musily 
4. Haziq Saharuddin 
5. Farah Musa 
6. Fazze Elan 
7. Guru Jiwang 
8. Aizat Akram <belum dapat foto, nanti inshaAllah akan dimuat naik>

5 comments:

zudien said...

Ada ka?

Mawaddah Aufa said...

I'm not supposed to be on this list. Not even a photographer >.< rookie...rookie...

Pencabar Samudra said...

zudien: Ada laa ... saya mau tengok bha, kau beraksi dengan DSLR kau. Mesti agi mantap.

Farah Musa: You don't know how popular you are in boy's dorm; about you style and talent in photography.

Besides, you know a couple of things about photography, don't you? Well then, you surely deserve a recognition.

Mawaddah Aufa said...

I just read a lot that's all.Photographer? Mmmmm.. just not there yet. Still working on it.Have lots of photography magazines in my room. You can borrow them if you want to :) Thank you very much for including me on the list :)

Pencabar Samudra said...

Welp ... congratza because you've made it. 'twas quite hard to choose which photo's the best