Thursday, October 27, 2011

Dedikasi Untuk SE J20i Hazel & Pengkomentar Tersayang: Oh, Siapa

Salaam dan selamat pagi, buat barisan pembaca kehormat dan para pengkomentar yang sudi berkunjung untuk kesekalian kalinya ke teratak buruk hamba ini. <Berhenti mengarut. Teruskan pada isi pos> HeHeHe--setelah dekat empat bulan merajuk, akhirnya Sven sudi untuk ikut semula dalam penulisan saya. Tapi kali neh, warnanya kuning macam saya; melambangkan kesatuan hati & jiwa kami. Bezanya adalah lambang segi tiga tuhh pada permulaan dan penutupan sampukannya <siapa menyampuk?? Kau yang paksa berabisan> Bha, bha ... releks.

Menjenguk blog lama

Semalam, saya pergi menjenguk semula blog lama yang sudah dekat dua bulan ditinggalkan. Sedihnya ... sedih, sebab semua gambar yang saya pos mengingatkan saya dengan Hazel <sedihh->. Seriously, ini pengakuan serius: saya sudah try banyak jenis kamera; digital, DSLR hinggalah kamera handphone. Ada yang kualiti tahap dewa, but still; saya masih sayang Hazel. Lain betul rasanya pakai DSLR dengan pakai dia. Walaupun 5 Megapixel, I would say; I want it more than a DSLR. Seriously <if I were to be given a choice>.

I'm not trying to brag or anything, but catching picturesque with SE J20i Hazel proved to be merrier, fresher and more alive. I like the way I could manipulate it's minute size to even the most impossible angle. The way it preserve the true quality of a picture/landscape is simply amazing. Hazel ... I miss you so damn much. :(

oh, siapa

Seriously, I've no idea who this dude is. But based on his commentaries, style and word choices; I know that he's a he. Dia orang Semenanjung, dan ...entahlah. Sangat misterius, sangat bergaya dengan pelat Kuala Lumpurnya yang tepu <I'm a detective, right>. I like him, I love him because, he used to comment about my writing. Dan 'oh, siapa' .. kalau kamu sedang membacakan ini, ketahuilah bahawa saya sayangkan dan rindukan engkau.

Datanglah semula, dan jenguk saya ni... rindu dengan komen kau. Di bawah merupakan komen dari oh, siapa <oh, siapa; ini dedikasi special untuk kau. Sekarang, CONFESS! Tell me who you are><GEMO!>:

8 comments:

Yeyy Yeyy said...

wah, terharunya beb! im still around tapi malas nak show off depan kau lagi.

i guess kau dah benci silent reader macam aku -,-

HAHAHAHA aku taching sorang sorang. thank you SVEN !

Pencabar Samudra said...

Hehe ... saya rindu kau, dowh.

Really want to know who you are, seriously. If only you could fulfill this one wish, I'll be the happiest blogger in the block.

Yeyy Yeyy said...

kau nda akan percaya siapa aku, HAHAHAHA.

pasti kau nda suka, percayalah.

-,- aku harap kau akan terus ber-blog. i love ur mysterious unique personality. fuyoo HAHAAA

Pencabar Samudra said...

Kenapa pulak ndak percaya? Saya ada kawan hacker; I'll hack you, mau?

Saya ada beberapa suspek, but I'm not really into investigation. Lebihbaik jika diceritakan oleh kau secara direct. Kurang sikit prejudis.

Cepatlaah; BAGITAU! I'm ready for any answer.

P/S: Mysterious? Kau tu yang mysterious. And I think you're a boy and my colleague.

Right *suspicious eyes*

Yeyy Yeyy said...

HAHAHAHAHAA, ok kau salah. kau salah booooo.

jangan ba, hack hack. nda cool tu kan. aku nda comel, nanti kau tambah benci kali.

senang lah kasitau kau, aku kawan di fb kau. jeng jeng jeng HAHAHAA. saspen kan ?

Pencabar Samudra said...

-.-' Kejam gila.

HAHAHAHA ... ndap, ndapa. I'll get you, sooner or later.

P/S: Kau cakap kawan 'Facebook' tambah saya pening. Bukan sedikit

Yeyy Yeyy said...

wah, tambah terharu ni. kau post di FB, blushing bha aku baca. awww HAHAHA

btw, good luck exam, selamat hari raya haji, selamat pulang sabah. nanti nak baca post pasal rutin kau di Sabah lagi. pandangan kau pasal keluarga, nice Son :)

mahu kah aku LIKE pada status kau tu? HEHEHEEE

Pencabar Samudra said...

Hei... kau neh.

Saya dapat kau, saya cekik-cekik kau. Tengoklah.