Wednesday, September 21, 2011

Saja Pos


Salaam. Dalam kekalutan menyiapkan kertas kerja GERKO, saya curi sdikit masa untuk meng-update blog. Kenapa begitu? Sebab saya sayang kawan saya... akan cuba buat terbaik untuk menunaikan apa yang korang minta saya buat (poyo)(I'm serious).

Begini: sebenarnya, saya rasa sedih tau dengan seorang kawan ni. Ehh, bukan sedih bhaa, tapi rindu. Rindu dengan tazkirah beliau. Selalu dulu, beliau datang ke bilik Ardie dan cerita segalanya berkenaan kehidupan. Tentang bagaimana erti sebenar hidup ni and all sorts of other motivational stuff.

Kalau kamu tanya siapa yang paling saya sayang di maktab ni; dialah. Dia asbaab saya berubah sedikit demi sedikit di sini dan menjadi lebih matang. Sekarang entahlah, masih adakah lagi rasa sayang dan hormat tu. KL merubah banyak jiwa. Dan saya rasa, sekuat manapun manusia, kalau tekad didahului kemahuan- manusia itu tidak akan dapat lari dari hukum ini. He had become a victim, and I'll try to save `im.

Kawan, saya harap awak baca ini dan terasa. You've changed a lot I don't know whether I should blame myself or not. 


^P/S: Ataukah saya yang belum cukup kenal dia??

No comments: